Translate

19 de febrer 2010

LA TENDINITIS AQUILEA JA ÉS HISTORIA

LA TENDINITIS AQUILEA JA ÉS HISTORIA

Aquest passat dimarts, després de 10 sessions intenses de Cyriax, dos cops a la setmana en el darrer mes de gener i febrer, la Marta Soro, finalment m'ha donat l'alta médica, per poder practicar tot tipus d'esport.

Després de sis mesos, es pot dir que estic del tot recuperat. Ara cal anar agafant el to muscular progresivament, i esperar que la dolencia no es torni a repetir. Quan veus les coses tant negres, fas el que sigui per poder tornar a disfrutar de l'esport.

Aquesta lesió, m'ha ensenyat sobretot a tenir cura en el tema alimentari. He seguit les pautes fixades per l'osteópata, per portar una dieta més sana i adequada al meu ritme de vida.

Primer vaig seguir la famosa "Dieta del Sirope de savia i arce" durant 9 dies, perdent 5 kilos de pes en 5 dies. Després el cos es va estabilitzar. Tot seguit he estat un mes a base de verdures, arrós, llegums i fruita.
Els làctics són els grans sacrificats, però sembla que he aprés a conviure sense ells.

I per descomptat he seguit i continuaré fent estiraments a diari. Gràcies per tot Marta, i a tots els que m'heu estat donant ànims aquests mesos difícils.

Salut i kilómetres.

Lluís Planagumà Grífol.