Translate

10 de febrer 2009

MITJA MARATÓ DE BARCELONA 08/02/09

MITJA MARATÓ DE BARCELONA 08/02/09

Avui ha estat un gran dia! Marca Personal i molt bones sensacions 1:26'21".
La pressió ha fet el seu efecte, de forma positiva!

Primer de tot, Felicitats "Rubens"! Millor marca personal, i aixó sense entrenar a fons. Suposo que ja hauràs decidit fer la Marató, tal com ha anat avui la cursa! Portes una progressió bestial! A la resta "Oliveras, JDR, Antirco" felicitar-vos per aquesta tirada llarga de qualitat que tots heu fet avui!

Ja veig, que heu tret la calculadora i ja feu el vostre timming de cara a la Marató. Un fet força impensable en la meva persona. I com no felicitar als nostres supporters "Kasumei i Roland", que encara que ells no m'han vist a l'arribada jo si que he vist com animaven a un altre company que diria era "Miguel SBD" i que pràcticament hem arribat junts.

Pel que fa a la meva participació, he acudit a les 8h15' per fer la foto de Corredors.cat on he coincidit amb la "Kasumei". He sortit des del calaix blau, i a l'alçada de Via Layetana m'he emparellat amb en "Krlos i l'Ivan" i un colega en Lluis Cuenca que de seguida ha marxat per davant.

A l'alçada de Paralel, en "Krlos" m'anava comentant a quan anavem (4'08"). Sobre el Km 8, he apretat un pel aprofitant que venia baixada i he marxat sol. Al pas pel Km 10 41'00. Meitat de cursa i corrents a uns 165 Ppm. Em trobava perfecte.

Sobre el Km 13 m'he ajuntat durant un parell de km amb "l'Ivan". A l'alçada de la Torre Agbar he conegut al Joan Fernandez de l'Atletic Berga, i la veritat és que m'ha fet de llebre fins el final. Al creuar el Km 16 em sentia bé sense ofecs i hem parlat una estona. Al veure que ja era el compte enrera, el company ha començat a apretar i fins el final només hem fet que avançar atletes.



Sobre el Km 18 he enxampat al meu colega Lluís Cuenca, i passat el Km 19 m'he trobat en "Sergi42195", que també ha baixat de 1h27'. Al Km 20 he marcat 1h22'15". El darrer km he apretat força per intentar agafar en Joan Fernàndez, que finalment he aconseguit a la mateixa linia d'arribada!

Bé molt content pel resultat, i pel desenvolupament. No he patit massa. Només els 3 darrers kilometres on he forçat per baixar temps. Al final 171 Puls.i 192Max. Al final, el ritme de tota la cursa a 4'06"/km

Un cop a meta he pogut saludar-vos a quasi tots! Aquarunners, ens veiem a la Marató!

Classificacions a: Posició 360
http://www.championchip.cat/curses/mitjabcn/res2009g.htm


Lluís Planagumà i Grífol